6 טיפים לכתיבה שיווקית שיהפכו אותכם למקצוענים!

האינטרנט הפך להיות בעשור האחרון בתור הכלי השיווקי המשמעותי ביותר שעומד לרשות עסקים וחברות שונות. כל בעל עסק מבין את המשמעות של כתיבה שיווקית וחשיבותו של חווית המשתמש באמצעות בניית אתרים בוורדפרס בסטנדרטים גבוהים, באמצעותה ניתן להניע אנשים שונים לבצע פעולה. כל גולש שמגיע לאתר שלכם הוא בעצם לקוח פוטנציאלי, בדיוק כמו שלקוח נכנס לעסק שלכם באופן פיזי – אך הפעם כל מה שאמור לסייע לכם לגרום לו לבצע פעולה זה התוכן השיווקי שנמצא באתר שלכם. כתיבה שיווקית טובה ונכונה יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה ובין כישלון עסקי, ולכן החלטנו לספק לכם טיפים לכתיבה שיווקית – טיפים שיעשו לכם סדר בבלגן, ויסבירו לכם בדיוק כיצד תוכלו לגרום לכל גולש לבצע פעולה.

טיפים לכתיבה שיווקית – כל מה שצריך לדעת

  1. ההמלצה הטובה ביותר שלנו עבורכם היא שתכירו את הגולשים ואת קהל היעד שאמור להיכנס לאתר שלכם. אתם צריכים לדעת למי מיועד התוכן שאותו אתם כותבים, וכמובן לסגנן אותו כך שהוא יתאים לגולשים ויגרום להם לבצע את הפעולה הרצויה. בנוסף אם תבינו מהן נקודות התורפה של הגולשים, תוכלו להשתמש בהן על מנת להגדיל את הסיכוי לסגירת עסקאות. 
  2. אחת מהטעויות הנפוצות ביותר של לא מעט בעלי עסקים זה כתיבת תכנים ארוכים ומייגעים. לא משנה איזה גולשים נכנסים לאתר שלכם, ברגע שהם יראו תוכן ארוך מידיי הם ככל הנראה יעזבו את העמוד בתוך זמן קצר. תנסו לכתוב את התוכן הרצוי בצורה קצרה וקולעת, כזאת שתגרום לכל קורא ליהנות מהתוכן ולא להרגיש כי מדובר בתוכן שפשוט לא רוצה להיגמר. 
  3. המהות המרכזית של כתיבה שיווקית זה לגרום לגולש להתעניין במה שאתם כותבים. לכן תשתדלו לכתוב בצורה מעניינת ולא בצורה בנאלית. תוסיפו דוגמאות מחיי היומיום במידת הצורך ואפילו תכניסו קצת סיפורים אישיים זה תמיד עושה את העבודה. במקרים מסוימים גם תוכלו להוסיף תמונות או סרטונים – הם תמיד מצליחים לגרום לגולשים להישאר בעמוד לאורך זמן. 
  4. אל תגרמו לגולשים להישאר עם סימני שאלה לאחר קריאת התוכן באתר שלכם. כל עמוד שעוסק בנושא מסוים חייב לסקור את הנושא הבצורה האופטימלית ולענות על כל השאלות שאמורות לצוץ לגולש. תנסו לספק את המידע בצורה קולעת אך גם מספקת. אם אתם רואים שאתם טיפה חורגים מבחינת כמות התוכן, זה לא נורא – הכי חשוב שגולש ירגיש כי הוא יצא עם ערך מוסף מהתוכן שכתבתם. 
  5. כאשר כותבים טיפים לכתיבה שיווקית אי אפשר שנישאר אדישים למבנה הנכון ביותר של כל עמוד באתר שלכם. ברוב המקרים המבנה המומלץ הוא כותרת שמכילה בתוכה שאלה ומתחתיה פסקה שלמה שעונה בדיוק על השאלה שנשאלה. כך הגולש מרגיש כי הוא יודע על מה כל פסקה הולכת לעסוק ואילו שאלות הולכות לקבל מענה במהלך קריאת העמוד כולו. 
  6. אם אתם חושבים שאינכם מסוגלים לעמוד בציפיות של הגולשים שלכם, או שאינכם מסוגלים לכתוב את התוכן השיווקי בצורה איכותית – פנו לאיש מקצוע. כיום תוכלו למצוא מבחר ענק של חברות ופרילנסרים אשר מציעים כתיבת תוכן שיווקי ברמה הגבוהה ביותר. ברגע שתשימו את המשימה בידיים מקצועיות תוכלו להיות עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי האתר שלכם יהיה מלאה בתוכן הטוב ביותר.

כתיבה שיווקית היא הבסיס להצלחה העסקית שלכם! המאמר הבא נועד על מנת שתוכלו להבין בדיוק מה נדרש מכם בכדי שתוכלו לכתוב דף שיווקי איכותי – בין אם מדובר על דף נחיתה או על סתם דף פנימי בתוך האתר שלכם כל עמוד באתר של החברה שלכם חייב להיכתב בדיוק כך.

המאמר נכתב ע"י בניית אתרים השקדן.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
קייטרינג לחתונה

חתונה היא תמיד רגע כל כך מרגש של כל מי שלוקח חלק בתהליך, נכון שזה היום הגדול שלכם ואתם רוצים להרגיש במרכז העניינים, אבל גם

קרא עוד »